loading...
ساپ نت
AhmaD بازدید : 70 شنبه 01 خرداد 1395 نظرات (0)
http://uupload.ir/files/vsq_s1.png

GiliSoft SlideShow Movie Creator Pro 8.0.0 نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با وارد کردن تصاویر و موزیک های خود اسلایدشو هایی خارق العاده ساخته و آنها را در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و ۳GP ذخیره سازید . افکت های ۲ بعدی و ۳ بعدی بسیاری که در این برنامه گنجانده شده است به شما کمک می کند تا عوض شدن تصاویر و نمایش عکس های جدید را در قالب های جدید مشاهده کرده و زیبایی خاصی به آنها ببخشید . محیط کاربرپسند این نرم افزار یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد چرا که باعث شده است هر کاربری ، حتی آماتورترین کاربرها بتواند به سادگی چند کلیک اسلایدشو شخصی خود را ساخته و ذخیره سازد . از میان فرمت های تصویری پشتیبانی شده می توان به فرمت های محبوب jpg ، jpeg ، png ، bmp اشاره نمود که امکان افزودن فایلهای صوتی با فرمت های MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU در بک گراند آنها وجود خواد داشت . شمار افکت های تعویض عکس در این نرم افزار که در دو صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی است به بیش از ۳۰۰ گونه مختلف می رسد که نویدبخش ساخت یک اسلایدشو جذاب است


روی دانلود کند کلیک کرده بعد از 45 ثانیه روی دانلود فایل کلیک کنید. سپس در صفحه بعد روی لینک ایجاد شده کلیک کنید تا دانلود آغاز شود.
بعد از نصب نرم افزار و اجرای آن ایمیل و سریال موجود در پوشه را در نرم افزار وارد کنید

AhmaD بازدید : 75 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
http://uupload.ir/files/dhs3_won1.jpg

MobileGo نرم افزاری جهت اتصال ویندوز به گوشی اندرویدی شما و مدیریت آن می باشد. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، برنامه ها و مخاطبان را مدیریت کنید، پیام ارسال کنید و همچنین به فایل های رسانه ای نیز دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار جالب توسط یک فایل apk ( بر روی گوشی نصب می شود ) و یک فایل EXE ( بر روی ویندوز کامپیوتر نصب می شود ) ارتباطی مفید را به همراه قابلیت های زیاد و کاربردی بین گوشی و کامپیوتر ایجاد می کند.

نسخه جدید MobileGo برای اندروید یک نرم افزار بهینه ساز و پاکسازی نیز می باشد که قادر است سرعت گوشی را افزایش داده و مصرف باتری را نیز کاهش دهد.


دانلود نسخه اندورید



دانلود نسخه ویندوز + کرک


رمز فایل: soft98.ir




اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی