loading...
ساپ نت
AhmaD بازدید : 73 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)

لانچر سریع و شیک ASAP Launcher

قابل نصب بر روی اندروید 5.0 و بالاتر

همانطور که می دانید تاکنون لانچرهای مخلتفی را در برترین های اندروید معرفی کردیم. این بار قصد معرفی لانچری با نام ASAP Launcher را داریم که در واقع می توان گفت یک سر و گردن از دیگر لانچرها بالاتر است.

Image result for ASAP Launcher


AhmaD بازدید : 75 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)

مشاهده برنامه های ورزشی با sport TV Live – Television

اگر علاقه مند نسبت به دنبال کردن کانال های ورزشی و مشاهده برنامه های ورزشی هستید پیشنهاد می کنیم از sport TV Live – Television استفاده کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید همه برنامه ها و مسابقات ورزشی را دنبال کنید و هیچگاه انها را از دست ندهید.

https://lh3.googleusercontent.com/MM9Oc3ak8UD3KYgkfWWDlFL1tvBdpvlt83B5ZLe1sTRrcyucI1nropgfmwmT6WbXxhY=w300



AhmaD بازدید : 102 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

آنتی ویروس قدرتمند سی ام CM Security Antivirus AppLock

محصولی از کمپانی Cheetah Mobile 

( سازنده نرم افزارهای مطرح Clean master و Battery doctor )

بیش از 500 میلیون دانلود از سایت گوگل پلی

کسب امتیاز 4.7 در پلی استور

+ با امکان قفل کردن برنامه های داخل گوشی

یکی از اصلی ترین مشکلاتی که برای کاربران گوشی های همراه همیشه وجود داشته است، مشکل ویروسی شدن گوشی های همراه می باشد. معمولا در هنگام استفاده از اینترنت خراب بسیار زیادی وجود دارد که می تواند باعث ویروسی شدن گوشی های همراه شود. همچنین دریافت کردن فایل ها از طریق بلوتوث نیز در صورتی که فایل ها حاوی ویروس باشند، می تواند سبب ویروسی شدن گوشی همراه شود.


http://uupload.ir/files/ld98_cm1.jpg

نسخه مخصوص اندروید 4.0+(ورژن 3.0.0)




نسخه مخصوص اندروید 5.0+ (ورژن 3.0.1)



نسخه مخصوص اندروید 6.0+

 

AhmaD بازدید : 2445 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (7)

زیب اینفو یک برنامه خصوصی و تحت مدیریت کاملا ناظر به صورت 24 ساعت در پهنای بی کران فضای سایبری با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران و با کمک کاربران سرتاسر ایران توانسته است با 2 سال سابقه در این فضا فعالیت درخشان داشته باشد
هدف اصلی طراحان زیب اینفو ارائه خدمات در بستر گوشی تلفن همراه هوشمند است که توانسته است در مدت فعالیت خود با دادن نسخه های متفاوت آن را ارتقا دهد.


Image result for ‫زیب اینفو‬‎



AhmaD بازدید : 155 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)
برنامه شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اندروید Instagram

با بیش از 1 میلیارد دانلود از گوگل پلی و کسب امتیاز 4.5

انتشار نسخه نهایی 8.4.0 و نسخه های مود شده با ظاهری جدید

اینستاگرام – Instagram به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصویر و ویدئوهای کوتاه به حساب می آید که در روزهای اخیر نیز موفق به جذب طرفداران بسیار زیادی از ایران شده است. Instagram، بعد از فیس بوک، به عنوان دومین شبکه اجتماعی محبوب در بین کاربران شناخته می شود.


http://uupload.ir/files/vpiw_insta.jpg


نسخه نهایی



نسخه OGinsta



نسخه پلاس




AhmaD بازدید : 105 یکشنبه 09 خرداد 1395 نظرات (0)


جدیدترین نسخه پرو و بدون تبلیغات KMPlayer Pro

جزو 30 اپ برتر گوگل پلی در سال 2014

امتیاز در گوگل پلی : 4.3 از 5

KMPlayer Pro یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار های پخش آسان انواع فرمت های تصویری در محیطی جذاب و کاربرپسند می باشد. نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است و شما را از نصب پلیر های مختلف بی نیاز می کند. نسخه پرو این برنامه به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است.



دانلود نسخه v1.7.6





AhmaD بازدید : 90 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)

جدیدترین نسخه تلگرام اندروید

بهترین مسنجر اندروید با کاربران فراوان

تلگرام نام مسنجریست که در این پست از ساپ نت به معرفی جدیدترین نسخه از آن به درخواست کاربران می پردازیم. توسط مسنجر محبوب تلگرام که هدف و  تمرکز اصلی خود را بر روی سرعت و امنیت قرار داده به راحتی گفتگوهای شخصی خود را با دوستاننتان در میان بگذارید و مطمئن باشید این مسنجر در کمال امنیت و آرامش خاطر در کنار شما خواهد بود. گفتگوها در تلگرام در تمام طول مسیر بصورت رمزگذاری شده بوده و کاربر مطمئن خواهد بود که پیام مستقیما توسط شخص مشخص شده خوانده می شود و همچنین هیچ چیزی بر روی سرورهای برنامه تلگرام ذخیره نمیشود! اخیرا با توجه به مشکلاتی که برای مسنجر وایبر رخ داد تمامی کاربران وایبر به تلگرام مهاجرت کرده اند.


http://uupload.ir/files/a26g_tel1.jpg

دانلود نسخه اندورید



دانلود نسخه ویندوز 




AhmaD بازدید : 102 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)
http://uupload.ir/files/u60y_iimo1.png

با دانلود ایمو imo messenger می توانید به راحتی با هر تعداد دستگاهی که دارید و با استفاده از هرکدام از آنها، با دوستان و خانواده خود به رایگان تماس بگیرید، انواع پیام را ارسال و دریافت کنید و یا تماس تصویری برقرار کنید! شما می توانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه به تعداد بی نهایت پیام ارسال کنید. با استفاده از برنامه ایمو شما می توانید تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا برقرار کنید و یا عکس ها و ویدئو های خود را نیز به اشتراک بگذارید.



AhmaD بازدید : 75 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
http://uupload.ir/files/dhs3_won1.jpg

MobileGo نرم افزاری جهت اتصال ویندوز به گوشی اندرویدی شما و مدیریت آن می باشد. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، برنامه ها و مخاطبان را مدیریت کنید، پیام ارسال کنید و همچنین به فایل های رسانه ای نیز دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار جالب توسط یک فایل apk ( بر روی گوشی نصب می شود ) و یک فایل EXE ( بر روی ویندوز کامپیوتر نصب می شود ) ارتباطی مفید را به همراه قابلیت های زیاد و کاربردی بین گوشی و کامپیوتر ایجاد می کند.

نسخه جدید MobileGo برای اندروید یک نرم افزار بهینه ساز و پاکسازی نیز می باشد که قادر است سرعت گوشی را افزایش داده و مصرف باتری را نیز کاهش دهد.


دانلود نسخه اندورید



دانلود نسخه ویندوز + کرک


رمز فایل: soft98.ir




AhmaD بازدید : 73 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
http://uupload.ir/files/gxfw_air1.jpg

اگر می خواهید یک نرم افزار حرفه ای و فوق کاربردی آندروید منیجر و ارتباط با گوشی خود را تجربه کنید Apktops به شما نرم افزار Airdroid که قطعاً یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت گوشی‌های اندروید توسط رایانه است را تجربه نمایید  این نرم‌افزار با اینکه امکانات بی‌شماری دارد، کاملاً درون مرورگر اجرا می‌شود و احتیاج به نصب نرم‌افزار اضافی بر روی رایانه ندارد. این برنامه در دو حالت اجرا می‌شود. اگر دسترسی به اینترنت داشته باشید،‌ علاوه بر کارهای معمولی مثل مدیریت پیام‌ها، فایل‌ها، برنامه‌ها، و … قابلیتی ویژه در اختیار خواهید داشت. این قابلیت، نمایش مکان گوشی در نقشه بر روی صفحه‌ی رایانه است. یعنی اگر گوشی شما مفقود یا سرقت شد، می‌توانید به وسیله‌ی این قابلیت مکان دقیق آن را پیدا کنید. اگر رایانه و گوشی درون یک شبکه‌ی بی‌سیم (وای فای) باشند، از شبکه برای انتقال اطلاعات بین گوشی و رایانه استفاده می‌شود و ظرفیت اینترنت برای این کار مصرف نخواهد شد. پس نگران تمام شدن ترافیک اینترنت نباشید.


AhmaD بازدید : 73 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نسخه آنلاک شده برنامه

فقط مخصوص گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

احتمالا تا به حال بارها مشاهده کرده اید که دوستانتان برای باز کردن گوشی خود از اثر انگشت استفاده می کنند و قفل گوشی آنها به صورت یک اثر انگشت است که برای باز کردن آن از انگشت خود استفاده می کنند.

FingerSecurity این امکان را برای شما فراهم می کند تا قفل گوشی خود را توسط اثر انگشت خود باز کنید.

Image result for FingerSecurity



توضیحات  در  ادامه  مطلب

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی