loading...
ساپ نت
AhmaD بازدید : 2445 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (7)

زیب اینفو یک برنامه خصوصی و تحت مدیریت کاملا ناظر به صورت 24 ساعت در پهنای بی کران فضای سایبری با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران و با کمک کاربران سرتاسر ایران توانسته است با 2 سال سابقه در این فضا فعالیت درخشان داشته باشد
هدف اصلی طراحان زیب اینفو ارائه خدمات در بستر گوشی تلفن همراه هوشمند است که توانسته است در مدت فعالیت خود با دادن نسخه های متفاوت آن را ارتقا دهد.


Image result for ‫زیب اینفو‬‎




ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایلیا در تاریخ 1395/06/28 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

سلام دانلود کردنشدمسخره هست هر کاری کردم نشد توی هر سایتی رفتم دانلود نشد توی اندروید مارکت هم نیستش . یکی بگه چکار کنم واسه دانلود برنامه
پاسخ : به زودی گذاشته میشه...

این نظر توسط ایلیا در تاریخ 1395/06/28 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

وسلام والا من که هر کاری کردم نشد دانلود کنم برنامه زیب رو
پاسخ : سلام ببخشید.. این برنامه خیلی وقته که آپدیت شده.. تا شب نسخه جدیدشو میذارم..

این نظر توسط بانوی مشرق زمین در تاریخ 1395/04/27 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی طرفداران زیب اینفو

این نظر توسط بانوی مشرق زمین در تاریخ 1395/04/27 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

عالیه به خدا من عاشق آهنگای خوبشم امیدوارم موفق باشیدددددد دوست دار شما من دیگه
پاسخ : شکلک زیب یکی از بهترین نرم افزار هاست ک من از اولین نسخه همراهشم..
دوستار ما شما دیگه :-p

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/03/07 و 21:53 دقیقه ارسال شده است


سلام دوست عزیز، سایت خیلی خوبی دارید از مطالبتون لذت بردم، پیشنهاد میدم برای افزایش بازدید خودتون با سایت ما تبادل لینک کنید.
سایت توریستی و گردشگری، با بیشتر از 30هزار بازدید کننده میتونه تاثیر خیلی خوبی روی افزایش رتبه سایت شما توی گوگل داشته باشه، آدرس پرتال تبادل لینک :
http://turister.biz/links
پاسخ : ok

این نظر توسط ناصر حسن زاده در تاریخ 1394/11/24 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

عالب
پاسخ : :-)

این نظر توسط q در تاریخ 1393/07/13 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

مسخره
پاسخ : چرا؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی